Thursday 19 July 2012

Series: 7 Deadly Sins makeup - ENVY (Zazdrość)

   Witajcie złotka Wy moje :*
Znów długie milczenie, mnóstwo się dzieje i nie mam za wiele czasu na blogowanie... Ale w ostatnią niedziele udało mi się przysiąść do kolejnej charakteryzacji z serii 7 Grzechów Głowych, tym razem to ZAZDROŚĆ.
Jak widać, inspirację czerpałam rysunku uosobienia tego grzechu - piękno + kobiecość + zło = zazdrość! :)
Trochę piękności pod maską węża i troszkę potwora :) I znów jakiś głębszy sens, hm....
   Ale wracając na ziemię, jakoś tak mi się złaśnie zazdrość kojarzy, więc postanowiłam pobawić się teksturą oraz cieniowaniem. Takie cuś oto mi wyszło :) Uprzedzając pytania, to moje doczepki na głowie, nie znalazłam złotego środka na porost włosów, hihi :p Zdjęcia były robione w domciu, pierwsze 3 są w świetle naturalnym, resztę cykaliśmy na strychu przy lampach. Fotografował mój Vasco, ma chłopak oczko ;) Zamiast wrzucać dużo zdjęc, postanowiłam je złożyć w króciutki filmik, zapraszam do obejrzenia. Buziaki! :*
*****
   Hello my gorgeous girls :*
Again I've been away for a while, there is a lot going on at the moment and I don't have much time left for blogging... But on Sunday I managed to create another look form the series 7 Deadly Sins, this time it's ENVY. As you can see, I took inspiration from this drawing of sin's personification - beauty + femininity + evil = envy! :) A little bit of beauty under the mask of snake and monster :) And again some deeper meaning...
   But going back on earth, that's how I see jealousy or envy, so I decided to play a little with texture and shading. That's what I came up with :) Anticipating your questions, these are my clip in extensions on my head, I heaven't found any miraculous product for the hair growth, hehe :p Pictures were done at home, first 3 are in a natural light, the rest were shoot in our attic with some lamps. My Vasco was a photographer, he's got the eye ;) Instead of posting a lot of pictures, I decided to put them together in a short video, enjoy watching. Kisses! :*

I used:
- foundation MAC Matchmaster
- water face paint (snake pattern) - black & green
- eye shadows: green (BF 180 palette, Sleek Acid and GDE Immature), black Sleek Acid
- black gel eyeliner ELF
- black gel pencil Avon (waterline)
- glitter: green NYX and silver GDE Hollywood
- lips: black eyeliner ELF + green glitter NYX  



















30 comments:

Gffgvhhhhffxx said...

Niemożliwa jesteś ;)

Marti said...

łaaaaaał! jak Ty to robisz? :) jest pięknie jak zwykle.. i bardzo magicznie! :)

Kassie said...

Absolutely stunning and so creative!! :D

Ferrou said...

BOSKO Tobie to wyszło!!! jesteś świetna w tym co robisz :)

Unknown said...

wymiatasz na prawdę wymiatasz totalnie!

Małgorzata Palka makeup artist said...

wow, amazing !!!
super Ci to wyszlo naprawdę..ale Ty mas zkobieto talent....i dobrego fotografa :)

ArtLook4U said...

oh, dziękuję Wam chochane :* Tak sie ciesze, że Wam sie podoba, bo sie odrobine byalam ze za strasznie to wyszlo :p Ale musze przyznac, swietnie sie bawilam i naprawde fajnie sie czulam w efekcie koncowym ;) To chyba moje ALTER EGO :p

Emilia said...

no no no ,jest szal! Bardzo mi sie podoba zdolniacho!

Kasia said...

rozwalasz mnie :) GENIALNE !! Cudownie to wygląda ! masz niesamowity talent do łaczenia kolorów, do fantastycznych pomysłów i wspaniałego wykonania!!
Ten efekt pod oczami kojarzy mi się ze sznytami, co pasuje mi do Twojej diabolicznej postaci w tej charakteryzacji :D

... SZTUKA !!

Mika.Lifestyle said...

oczywiscie ekstra i bardzo podbasz m isie w zielonych kolorach dopiero teraz to odkrylam :) A swoja droga iel czasu zajmuje ci taka charakteryzajca?

Emilia Borek said...

super super świetnie ahh! ten efekt rybiej łuski czy jak to nazwać... świetnie to wszystko wygląda - jest tego dużo na twarzy ale nie tworzy ciężkiego efektu, mistrz!

grzee said...

coś niesamowitego! istne mistrzostwo :)

Anonymous said...

Oh my! You are amazing! This look is incredible and you totally rock it :)

Marla

www.marzenabartosz.pl said...

Cudowny makijaż!!!! Genialna jesteś;)))

4premiere said...

Bez apelacyjnie the best:) Świetne ujęcie podstępnej zazdrości:P

...N's Life... said...

Niesamowity :)

ArtLook4U said...

Kochane - baaaardzo dziekuje za te wszystkie mile slowa :*

Ciekawska Magdalena said...

Gdyby wszystkie zazdrośnice tak wyglądały było by fajnie he he

CarmillaBeauty said...

Boskie! Właśnie czekałam Twój nowy wpis :D Coś niesamowitego ten makijaż :)

Cayenne said...

tylko zazdrościć pomysłów :) świetny efekt. Aż dziwne, że zielenie mogą tak dobrze wyglądać ;)

olgiepolgie said...

Wow! I'm speechless.

Anonymous said...

I'm so much impressed!!! Wonderful how you have brought your imaginations out of you on your face. Fantastic! And you are a lucky girl to have a "Vasco" ... Well done you both!!! I'm really looking forward to the next sins ...

Greetings from Berlin
Marion

gabriela_dabska said...

Jestem ciekawa jak się robi takie "łuski" :)

NoSense said...

Oglądałam tą prace na makeupbee i oczarowała mnie:)
też chciała bym mieć takie umiejętności

Yasminella said...

napatrzeć się nie mogę.

www.slauravictormakeup.com.pl said...

Ale pięknie Ci to wyszło! :) Tak mroczna wróżka trochę, bardzo magicznie :) Jestem pod wrażeniem, więc umilknę i będę podziwiać w ciszy =D

Unknown said...

Wiesz co ci powiem... Jesteś Niesamowita... I nie masz się co martwic, swoja nieobecność nadrabiasz swoimi pracami i to z nawiązka!!!

EyeGraffiti said...

This is just... so amazing and so creative that I can't really get put words on it!
Just sitting on needles to see what you're up to next ;)
Phlox

Marta femininedreams said...

ROBI WRAŻENIE :)

Rincewind99 said...

mrocznie :)

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena