Thursday, 12 December 2013

Christmas Party look + TUTORIAL :)

   Jak obiecalam, tak tez powracam z kolejnym makijazem - idealnym na grudniowe swietowania! Niby smoczkowy klasyk, ale z odrobina szalenstwa - elegancja przede wszystkim :)
Tutaj rowniez prezentuje Wam moja nowa fryzurke - sporo krotsza i duzo lzejsza, wlosy wszedzie sa postopniowane i dzieki temu duzo latwiejsze do ulozenia. No i strona asymetrii sie zmienila :p Jeszcze chce zmienic kolor, ale poki co zastanawiam sie czy powinnam i jesli juz to na jaki... Wiec czekam na odpowiedni moment :) Mam nadzieje, iz makijaz sie spodoba a tutek okaze sie przydatny. Buziaki! :*
*****
   As promised here I am again with another look - perfect for December celebrations! It's kind of classic smokey, but with a bit of the bling -  elegance is a key :)
And also I'm showing you my new hairstyle - shorter and much lighter - my hair is now layered everywhere and it's so much easier to style! I'd like to change a color as well, but so far I'm not decided yet so I take my time and wait for the right moment :) I hope you like this makeup look and that tutorial will prove to be useful. Kisses! :*


Uzyte produkty (Products I used):

- podklad (foundation) - Revlon Colorstay
- korektor (conceler) - Collection 2000 Lasting Perfection 
- puder (powder) - ELF HD
- bronzer - Sleek Medium
- roz (blush) - Eve Pearl Sassy Cheeks in Medium (z VisageShop)  
- brwi (eyebrows) - HD Brows Palette
- lipgloss - ELF



Tutorial


1. 'Gruntuje' powieke za pomoca UD Primer Potion (Eden) i nakladam czarna kredke (ELF Waterproof Eyeliner Crayon) przy linii rzes - nie musi byc rowniutko
1. I apply UD Primer Potion in Eden on the eye lid, then using black liner (ELF Waterproof Eyeliner Crayon) I draw the line close to the lashes - doesn't have to be perfect


2. Rozcieram dokladnie kreske, tworzac swietna - odrobine 'lepka' baze pod ciemne, prasowane cienie
2. I blend the liner, creating perfect - slightly 'sticky' base for dark, pressed eye shadows


3. Zaczynajac od zewnetrznego kacika ku wewnatrz, nakladam grafitowy cien MIYO Dark Night
3. Starting from the outer corner of my eye towards inner side, I apply MIYO Dark Night eye shadow


4. Za pomoca mieciutkiego pedzelka rozcieram dokladnie gorna granice cienia, w kierunku brwi
4. Using fluffy brush I blend thoroughly any harsh lines towards the brow


5. Wypelniam linie wodna czarna kredka oraz przeciagam grafitowy cien na dolna powieke
5. I use black pencil to fill my waterline and I drag earlier used eye shadow onto the bottom eyelid 


6. By rozjasnic spojrzenie, w wewnetrznym kaciku powieki nakladam rozswietlajacy cien, np MIYO Sugar
6. I highlight my inner corner with frosty eye shadow, ex. MIYO Sugar



7. Dodaje bordowy cien MIYO Temper w zalamaniu powieki, tworzac przejscie z grafitu w cielisty kolor
7. I add crimson eye shadow MIYO Temper in the crease, creating nice transition between two colors


8. Czas na wytuszowanie rzes i przyklejenie sztucznych (polowki z ebay). Mozna zakonczyc TUTAJ :)
8. Time to add mascara and false eyelashes (half falsies from ebay). You can finish HERE :)


9. Ja wykanczam moj makijaz brokatem ze Star Gazer Multi :) GOTOWE!
9. I finish my look with some glitter from Star Gazer Multi :) And we're DONE!


*****

I wszystko razem
And everything together


A tu maly dodatek... Makijaz robilam zaraz po obcieciu wlosow, wiec jakos tak naszlo mnie na zabawe ;)
And here is a little something... I did this look straight after the hair cut, so I thought I'll play a little, hehe ;)


KISSES :*


Read More

Thursday, 5 December 2013

Mikolajkowo :)

   Witajcie Kochane!
  Ostatnie dni spedzilam na robieniu makijazy, tutkow zdjeciowych oraz zdjec efektow koncowych :) W koncu sprowadzilam z Polski lampe pierscieniowa, ktora bardzo ulatwila mi te wszystkie zadania! Dostalam ja od mojego mezczyzny na urodziny i baaaardzo sie z niej ciesze.
 Tak wiec troszke zdjec sie pojawi w ciagu nadchodzacych kilku dni, w koncu! Obiecalam wiecej stepow, wiec pracuje na dotrzymaniu slowa... Szczegolnie, ze grudzien jest takim fajnym miesiacem celebracji, radosci i milosci - ogolnie dobrego samopoczucia, w czym ladny makijaz moze dopomoc :) Na dodatek srebrnaLENTI poprosila mnie o stepik  do stworzenia ladnego i trwalego makijazu ust przy uzyciu czerwonej pomadki... Kochana, mowisz - masz! Mam nadzieje, iz sie przydadza te moje kroczki, tymczasem. Buziaki!
*****
   Hi Beauties!
I spent my last few days on doing different makeups, pictorials, and taking photos of  final looks :)
I finally managed to buy big ring light, I had it shipped from Poland, which makes my life so much easier! My partner got it for my for my birthday and I loooove it!
So now you can expect quite a few tutorials in those coming days, at last! I promised more step by step looks and here is me trying to keep this promise... Especially that December is such a lovely month, full of celebration, happiness, love and good mood - looking nice might help as well :)
Also, I was asked by srebrnaLENTI to show how to create long lasting red lip makeup... Here it is! I hope you'll find both steps useful, see you soon :) Kisses xx




TUTORIAL

1.
Nakladam baze pod cienie oraz cielisty cien na cala powieke
I prime my eyelid and apply nude eye shadow all over

2. 
W zalamaniu powieki nakladam delikatny braz i dokladnie rozcieram
I apply soft brown in the crease and blend it thoroughly 

3. 
Zelowym eyelinerem maluje kreseczke
I use gel eyeliner and draw the line

4. 
Rozswietlam wewnetrzny kacik oka oraz odrobinke przy samej lini brwi (uzylam Sugarplill Lumi)
I highlight inner corner and tiny little bit under the eyebrow (I used Sugarpill Lumi)

5. 
Brokatowym eyelinerem ze srebrnymi drobinkami pokrywam czarna kreske
I cover black line with silver glitter eyeliner

6. 
Maluje rzesy, przyklejam sztuczne KKCenterHk ES-A513 a linie wodna pokrywam cielista kredka
Time for mascara an falsies KKCenterHk ES-A513 then I fill out my waterline with nude pencil

7. 
Maluje dolne rzesy delikatnie i dodaje odrobine wiecej brokatu
I do my bottom lashes and add a bit more glitter there :)



I wszystko razem
*****
And all together




I usteczka
*****
And lips


1. Na usta nakladam podklad/korektor
I apply foundation/concealer over my lips

2. Nastepnie przypudrowuje usta
Then I powder my lips

3. Obrysowuje kontur ust kredka i rozcieram ja do wewnatrz (cale usta pokryte)
Outline your lips with lip liner and blend it, covering the whole lips

4. Znow pudrujemy
Powdering again

5. Tak przygotowane usta pokrywam pierwsza warstwa szminki
Nicely prepped lips cover with first layer of chosen lipstick

6. Odbijam nadmiar szminki na chusteczce
I leave access lipstick on the tissue 

7. Nakladam kolejna warstwe szminki i ewentualny blyszczyk - ja wolalam mat :)
I apply another layer of lipstick and optional lip gloss - I opted for matte :) 

DONE!


Wesolych Mikolajkow!!!
Pati  xoxo
Read More

Thursday, 28 November 2013

Birthday Makeup :)

   Witajcie ponownie moi drodzy!
Dzis przychodze do Was z moim wczorajszym - urodzinowym makijazem. Celebracja 'wlasciwa' odbedzie sie w ten weekend, jednak mialam ochote na 'wypamperowanie sie' i oczywiscie jakis mocniejszy makijaz... Na dodatek odkopalam zdjecia z zeszlego roku i, o masakra, jak sie zmienilam! :) Zreszta ocencie sami - na koncu posta znajdziecie kilka fotek na poprawienie humoru ;)
Tak wiec Happy Birthday to me, a Was zapraszam do lektury, buziaki xoxo
***
   Hi guys! Today I'd like to show you my yesterday - birthday look. We plan to celebrate it for real this weekend, but I still wanted to feel pampered and glamorous... And, funny that, I managed to dig out some photos from last year and, oh my gosh, I changed so much! :) But, you can judge it for yourself - at the end of this post you'll find a few photos to cheer you up :)
   So Happy Birthday to me and you please feel welcome to read this, kisses xoxo


Uzyte produkty (Products I used):

- podklad (foundation) - Revlon Colorstay
- korektor (conceler) - ELF Maximum Coverage Concealer (porcelain) & MAC Studio Finish Conceler 
- puder (powder) - MAC Blot Powder Medium/Dark
- bronzer & rozswietlacz (bronzer & highlighter) - ELF Baked Bronzer #D28 & Sleek Face Contour Kit
- roz (blush) - W7 Candy Floss & Sleek Life's Peech  
- brwi (eyebrows) - HD Brows Palette & clear mascara
- baza pod cienie (eye shadow primer) - ELF Eyelid Primer Essentials in Pearl 

- cienie (eye shadows): luk brwiowy (brow bone) MAC concealer + powder; od zewnetrznego i wewnetrznego kacika (from the outer and inner corner) - MUA shade 12 (pearl); Maybelline Expert Wear Mono 121 Emerald Dimonds; srodek powieki (middle of the eyelid) Fashionista Bella shade 5 + Rimmel Colour Rush 080 Glitzed

- czarna kredka (black pencil) - MIYO
- czarny eyeliner (black) ELF Waterproof Eyeliner Pen (Essentials) 
- sztuczne rzesy (false eyelashes) - Ardell  118
- mascara L'Oreal False Lash Flutter in Midnight Blacks
- usta (lips): szminka (lipstick) MIYO Lip Me Lipstick in Mandarin Slice + blyszczyk (lip gloss) 
Urban Decay Space Cowboy 

sukienka (dress) - Miss Guided
kolia (necklace) - New Look 


zdjecie z flashem, by pokazac blyszczace drobinki (to nie jest perlowy cien!)
photo with the flash, to show this gorgeous glittery eye shadow (it's not a pearl!)

Stare to to, a dalej glupie! :p
***
Old but still crazy!! :p



A na koniec obiecane fotki z moich zaszlorocznych urodzin... I dla porownania obecne :)
And at the end promised photos from my last year birthday... And current ones for comparison :)


26

27

XOXO
Read More

Monday, 18 November 2013

My Little CARMEX Love...

   Witajcie Kochane, choc moze i jakis mezczyzna znajdzie sie w gronie czytajacych?
Ostatnio strasznie duzo sie u mnie dzieje, sporo pracy fotograficzno - makijazowej, ktora musze pogodzic z obowiazkami pani domu, no i jest jeszcze proba ogarniecia mojego biznesu od strony papierkowej... Uff! Dobrze, ze jeszcze nie jestem mamusia :)
   Jakis czas temu dostalam swietna propozycje zostania na miesiac Ambasadorka Carmex Polska i... oczywiscie sie zgodzilam! A mam ku temu spore powody - oto pokrotce moja historia Carmexowa:

Jeszcze w czasach, kiedy to uczeszczalam do szkoly charakteryzacji teatralno filmowej, miedzy nami krazyly mity o cudownym i mega uzalezniajacym balsamie do ust, w ktorym wszystkie gwiazdy Hollywood byly zakochane. Swiatowej slawy charakteryzatorzy urzywali Carmex namietnie, z powodu jego nawilzajacych jak i 'powiekszajacych' wlasciwosci... A my marzylysmy by polozyc nasze raczki na tym magicznym sloiczku, czemu? Bo Carmex nie byl tak latwo dostepny jak obecnie :) A zakupy internetowe nie byly takie popularne... 
Tata jednej z kolezanek bedac w Niemczech, w sprawach biznesowych, zakupil sloiczek czy dwa dla corki - i pamietam jak po ciuchu zazdroscilysmy jej...
Kiedy 6 lat temu przyjechalam do Anglii i po jakims czasie zobaczylam w lokalnych drogeriach Oryginalny Carmex, oczywiscie czym predzej go zakupilam i od tamtego czasu nieprzerwanie ze mna trwa. Zawsze sloiczkowy Carmex stoi na mojej szafce nocnej, sztyfcikowy (Vanilla!) znajdziecie w kurtce lub plaszczu, a tubkowy (obecnie zielona jasminowa herbata) obija sie po roznych torebkach...

Moje zapasy przed rozpoczeciem wspolpracy...




Nczytalam sie wielu sprzecznych opinii na temat tego produktu, szczegolnie wiele kontrowersji wzbudzaja niektore skladniki Carmexu - jesli jestes milosniczka wszystkiego co 100% naturalne, pewnie zadowolona nie bedziesz:

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PRODUKCIE OD PRODUCENTA - ZRODLO (klik)


CARMEX CLASSIC Nawilżający Balsam Do Ust
Cierpiący z powodu spierzchniętych , popękanych ust Alfred Woelbing wynalazł w USA we wczesnych latach 30-tych dwudziestego wieku balsam do ust Carmex. Rodzina Woelbing do dziś prowadzi firmę, a Carmex stał się jednym z najbardziej cenionych balsamów do ust.
Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie mrowienia dając znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta. Wypróbuj go i przekonaj się, dlaczego jest on ulubionym balsamem gwiazd z Hollywood oraz specjalistów od makijażu na całym świecie.

Wskazówki: Nałożyć obficie tak często, jak jest to konieczne. Nałożyć ponownie po jedzeniu i piciu. Szczególnie wskazane jest użycie przed i po oddziaływaniu słońca, wiatru lub niskich temperatur. W celu odbudowy i utrzymania nawilżenia, należy stosować przed i po nałożeniu pomadki do ust oraz po pływaniu.
Ostrzeżenia: Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami. Produkt nie nadaje się do stosowania u dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Składniki: Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Paraffin, Camphor, Menthol, Salicyl Acid, Aroma, Vanillin.

Petrolatum (wazelina) substancja zmniejszająca suchość skóry. Pomaga leczyć uszkodzenia zewnętrznej warstwy naskórka. Pokrywa skórę ochronnym filmem i penetruje w jej głąb, odbudowując barierę skórną i zapobiegając utracie wody.

Lanolina jest znakomitym emulgatorem, doskonale wchłania się w skórę uzupełniając barierę lipidową i hamując utratę wody. Działa zmiękczająco i nawilżająco. Skład chemiczny lanoliny jest podobny do naturalnej wydzieliny gruczołów łojowych.

Cetyl Esters – składnik otrzymywany z kwasu tłuszczowego, substancja natłuszczająca, nawilżająca, wygładzająca. Nadaje skórze miękkość, gładkość i elastyczność.

Theobroma Cacao Seed Butter - masło kakaowe. Nawilża skórę, łagodzi podrażnienia, wygładza i zmiękcza naskórek. Jest szybko absorbowane przez skórę.

Cera Alba – wosk pszczeli. Substancja wiążąca składniki kosmetyków. Działa wygładzająco i natłuszczająco, tworzy ochronny film.

Paraffin – Parafina, mieszanina prostych, długołańcuchowych węglowodorów otrzymywanych w procesie destylacji ropy naftowej (po oczyszczeniu i przetworzeniu). Tworzy na skórze okluzyjną warstwę.

Camphor – Kamfora, biała, krystaliczna substancja pozyskiwana z drewna długowiecznego drzewa kamforowego. Wykazuje działanie antygrzybiczne, przeciwbakteryjne, przeciwbólowe.

Menthol – mentol, związek o silnym miętowym zapachu, działa kojąco, chłodząco, znieczulajaco, łagodzi podrażnienia.

Salicyl Acid – kwas salicylowy. Ma działanie silnie złuszczające.
Aroma – substancje zapachowe.
Vanillin – wanilina, związek zapachowy.


*****

JA, MOJA CODZIENNOSC I CARMEX :) :) :)

Ja daze Carmex miloscia bezwarunkowa, nazwiecie to uzaleznieniem - moze? To jedyny balsam do ust, ktory pozwala mi cieszyc sie niespierzchnietymi ustami! Mam niestety obrzydliwy nawyk obgryzania ust, szczegolnie jesienia i zimna, i wlasnie Carmex mnie przed tym ratuje - gruba warstwa na usteczka i obgryzania nie ma! :)



nawet moj kocurek jest ZA ;)
Ale jak dla mnie to nie koniec...
Wszystkie kosmetyki, ktore uzywam na klientkach sa uprzednio testowane przeze mnie - w tym wypadku, moja miloscia do tego balsamu zdazylam juz zarazic sporo osob (niestety nie mam zdjec ze wszystkimi milosniczkami, wybaczcie). Takze na modelkach produkt sprawdza sie swietnie, czesto dziewczyny zasiadaja do makijazu z spierzchnietymi ustami i pierwsze co robie to aplikuje Carmex i dopiero potem przechodze do makijazu... Kiedy koncze, ich usta sa tak przyjemnie mieciutkie, ze kazda szminka prezentuje sie na nich naprawde przyjemnie :)



3 zdjecia ponizej: Michelle Connop Photography



Na koniec chcialabym pokazac Wam kilka wesolych zdjec z moimi klientkami i modelka - makijaze jak i zdjecia byly wykonane przeze mnie.

WSZYSCY KOCHAJA CARMEX, KOCHAM GO I JA! <3

Lori i jej Halloweenowy makijaz 'Upadly Aniol'  :)

Candice gotowa na party w stylu Flamenco :)

Justyna miala problem z wyborem ulubionego Carmexu!

Mimo, iz zostalam zaproszona do kampani promujacej produkty Carmex, nie mialo to wplywu na moja recenzje jak i slowa pochwaly. Na wiekszosci zdjec (oprocz pierwszego i ostatniego) prezentuje produkty, ktore goszcza u mnie od dluzszego czasu - a co bylo dla mnie nowoscia zostanie opisane w oddzielnym poscie. Moge rowniez zapowiedziec, ze i Wy bedziecie miec szanse wygrc kilka balsamow Carmex :)

Dziekuje CARMEX POLSKA.

Patrycja xx





Read More
Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena