Saturday 16 June 2012

... Daily Makeup (with a blue) ... + video tutorial :)

   Dobry wieczorek Kochane :) Odrobinę słońca się dziś pokazało, więc i energii jest więcej... My tu w UK nadal czekamy na upały i letnią atmosferę, bo mimo połowy czerwca, pogoda tu jest iście jesienna...
   W przerwie przygotowawczej do małej celebracji urodzin mojego partnera, oraz między połówkami meczu Polska - Czechy, stwierdziłam iż wrzucę tu dzienny makijażyk. Bardzo prosty, szybki do wykonania, ale moim zdaniem prezentuje się dość ciekawie :) Kolorowa dolna powieka i minimalistyczna górna - może być idealnym pomysłem na letnie, gorące dni. Życzę Wam udanego weekendu, buziaki :*:*:*:*


*****
   Hello Beauties :) There is some sun showing out today, so the energy level is a bit higher... Here in the UK we're still waiting for a proper summer, because even though is middle of June, the weather is more like autumn... 
   As a break from preparations for my partner's birthday and the game Poland - Czech Republic, I've decided to post this daily look. Very easy and quick to do, but in my opinion is quite interesting :) Colourful lower lid and minimalistic top one - it can be an ideal option for a summery, hot days. I wish you all nice weekend, kisses :*:*:*:* 




Inspiration (Clarins Summer 2012)


I used:
- foundation MAC Machmaster
- concealer Collection 2000
- compact powder Avon Color Trend
- 28 Neutral palette BH Cosmetics (top lid)
- eye pencil MUA Royal Blue
- blue and black eye shadow Sleek Curacao
- mascara Maybelline XXL
- bronzer Elf (Golden)
- blush Elf (Candid Coral)
- lip gloss Elf (Mineral - Wild)














30 comments:

Candy Killer said...

nooooooooooo u mnie to bardzo czesty makijaz :D

Alieneczka said...

śliczny kolor :)))

czasami podobnie maluję, ale w ciut delikatniejszych kolorach niebieskości... ;)

Autor said...

Ale świeżo, pięknie!

Agusiak747 said...

baaardzo fajnie to wygląda :D

Gosada said...

Achhh piekny!!! pomoglas mi tym makijazem pozbierac sie po porazce jaka przed chwila ponieslismy...wygladasz czadowo! filmik bardzo przyjemny:) obserwuje i subskrybuje:):* zapraszam do mnie

4premiere said...

Piekny:))) Natchnęłas mnie kochana:*

asiablog.pl said...

super!

Ciekawska Magdalena said...

Kurczę fajny ten niebieski i to takie przetarcie z ciemnego na jaśniejsze ach ja tak nie potrafię:(

Martyna Grala said...

Ślicznie to wygląda :)
www.beauty-fresh.blogspot.com

Unknown said...

bardzo fajny:) podoba mi się takie połączenie kolorów:)

Barwne pasje JS Makeup said...

Ja normalnie Cię uwielbiam,ha ha:D

Marzena T said...

Próbuje i nie umiem kreski na dole zrobić :( Rozmazuje się i wyglądam jak panda

Cosmetics Freak said...

bardzo mi się podoba:) szkoda że niebieskości nie pasują do moich oczu..

Unknown said...

to jeden z moich ulubionych makjazy pieknie wygladasz:)

Pani Zajebissta said...

jesteś niesamowita!!!:)

Anonymous said...

bardzo ładnie wygląda :)
az nabrałam ochoty też się podobnie umalować, bo na ogół dolnej powieki takimi kolorami nie akcentuję

mary poppins said...

nie mogę się napatrzeć na ten piękny niebieski :-) co za odcień!

Wolę prosto! said...

do Twojej tęczówki ten niebieski na dole pasuje idealnie <3

Gray said...

Fajny, prosty i efektowny ;) Lubię to :D

Anonymous said...

Podoba mi się make- up :)

Emilia said...

niby nic takiego a jednak pieknie Ci w nim,przykuwasz uwage,dzieki tej niebieskosci na dole :)

Unknown said...

piekny naturalny i delikatny, podoba mi sie kolor na gornej powiece, przypomina brzoskwiniowy lub lososiowy, musze sobie taki sprawic:)

Poliii said...

super makeup! idealny dla brązowookich jak ja ;)

Anonymous said...

Jutro sobie taki zrobię :) Piękny :)

wizaz21 said...

bardzo mi sie podoba i fajnie ze wykonalas taki tutorial bo dosc czesto wlasnie zapominamy o dolnej powiece a skupiamy sie na gornej

EyeGraffiti said...

Girl, you look stunning! I can't get over how flawless your skin always looks!
Perhaps a video tutorial in english would be a challenge?! ;)
Phlox

Marti said...

prześliczny! muszę coś podobnego zmalować :) aż jak tak sobie pomyslę, to chyba nigdy jeszcze nie miałam dolnej powieki w innym kolorze co górna ;)

Kasia said...

bardzo podkreśla oczko :))) i jest tak.. promiennie :D

Malakate said...

OOOO cos dla mnie!!!Sliczny...:)

...N's Life... said...

Świetny :) Na pewno wypróbuję :)

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena