Friday, 9 May 2014

"Bamboo Foundation Brush" - Recenzja

Witajcie w ten piatkowy poranek :)
Dzis chcialabym sie z Wami podzielic moim zdecydowanym ulubiencem ostatnich miesiecy - pedzlem typu 'flat top' do nakladania podkladu, ktory do testow otrzymalam z internetowego sklepu Born Pretty Store.





Juz na samym poczatku nadmienie, iz nie wierze by powyzszy pedzel byl oryginalnym wyrobem Everyday Minerals (ktory notabene kosztuje dwa razy wiecej niz moj) - KLIK
Jednoczesnie, nie spisujmy go jeszcze na straty :)

Opakowanie:
Pedzel ten otrzymalam w kopercie babelkowej, a byl on chroniony ta otoz folia... Coz, zauwazylam ze wiekszosc firm wysyla pedzle zabezpieczone w ten sposob (chyba ze zakupimy komplet w pokrowcu), wiec nie moge tutaj narzekac.


Pierwsze wrazenie:
Coz, musze przyznac, iz bardzo mnie zaskoczyla jego wielkosc! Ten pedzel jest naprawde maly, miesci sie spokojnie w mojej dloni! Jednakze grubosc raczki jest wprost idealna, bardzo wygodnie lezy w dloni, do tego wydaje sie dosc solidnie wykonana. Nie stwierdilam tez zadnych widocznych sladow wylanego i zaschnietego kleju (zdarzylo sie) ani innych razacych niedoskonalosci.


Od Producenta:
Niestety producent tu sie nie postaral, bo po samym opisie nie wiele mozna sie dowiedziec: pedzel mierzy 10 cm i jest wykonany z sztucznego wlosia... Tyle.

Produkt:
Od kiedy na rynku pojawily sie pedzle typu 'flat top', od razu przypadly mi do gustu i z wielka przyjemnoscia w kat rzucilam wszelkie pedzle 'jezyczkowe' czy gabeczki (oprocz jednej - czy domyslacie sie jakiej?)! W zwiazku z tym, ze makijazem zajmuje sie zawodowo i wiekszosc kosmetykow jak i przyborow trzymam w studiu, potrzebowalam czegos typowo dla siebie - kiedy zobaczylam i podotykalam moj nowy nabytek, wiedzialam juz ze sie polubimy a moze nawet zaprzyjaznimy :)


Jak juz wspomnialam, pedzel bardzo wygodnie lezy w rece, wydaje sie solidnie 'zlozony', jednak razi mnie troche napis 'Everyday Minerals', no bo po co mydlic oczy?
Wlosie jest dosc drube i geste, glowka pedzla jest zbita ale bardzo mieciutka i przyjemna w dotyku.



Pedzel rozprowadza podklad rownomiernie, nie moge nic mu zarzucic bo do zadan domowych sprawdza sie idealnie. Nie testowalam go w sytuacjach extramalnych (praca i ciagle mycie, szorowanie), ale mylam juz go wielokrotnie i jesli dobrze pamietam to nie zgubil ani jednego wloska, a jesli juz to pojedyncze moze.
Higiena i utrzymanie produktu w czystosci rowniez nie sa trudne, wystarczy odrobina delikatnego szamponu dla dzieci i pedzel wyglada jak nowy :)

Cena i dostepnosc:
$6.79
Sklep Online BORN PRETTY Bamboo Foundation Brush (klik)

Moja opinia:
Musze przyznac, iz naprawde bardzo pozytywnie mnie owy pedzel zaskoczyl, jest maly, bardzo poreczny, wygodny i przyjemny w uzytku, cruelty free (wyprodukowany z sztucznego wlosia) - wszystko to czego wymagalabym od przyboru do mojego codziennego makijazu. Z czystym sumieniem moge go polecic tym z was, ktore szukaja niezbyt drogiego oraz porecznego rozwiazania (swietnie sprawdza sie rowniez w podrozy!).
Podoba mi sie rowniez jego wyglad i kolorystyka, milo jest czasem odejsc od klasycznych czarnosci...
Ja osobiscie mam kilka ulubionych 'Flat Top-ow' i przyznam, iz po dluzszym testowaniu ten nabytek rowniez do nich nalezy :)



A moze i Wy macie ten pedzel? Co myslicie i jaka jest wasz o nim opinia? Bardzo chetnie poczytam o waszych odczuciach :)
W razie jakichkolwiek pytan, chetnie odpowiem!
Undanego weekendu zycze, buziaki!

Patrycja xoxo


7 comments:

Gociaczek N. said...

Ciekawe jak będzie wyglądał po myciu :) Ogólnie wygląda bardzo fajnie :)

Agata bloguje... said...

Fajny maluszek. Taki w sam raz do torebki. :)

ArtLook4U said...

Gosiaczek, po myciu wyglada praktycznie tak samo - jak go polozymy na plasko by sobie samoistnie wysechl :)
Postaram sie zrobic fotke przed myciem i po dla porownania :)

Katsuumi said...

Taki fajny, zgrabniutki pędzel :)

rozdaniaikonkursy said...

zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

MyBeauty Joy said...

bardzo ciekawy produkt :))

Tanya said...

cool post.

http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk/

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena