Thursday, 28 November 2013

Birthday Makeup :)

   Witajcie ponownie moi drodzy!
Dzis przychodze do Was z moim wczorajszym - urodzinowym makijazem. Celebracja 'wlasciwa' odbedzie sie w ten weekend, jednak mialam ochote na 'wypamperowanie sie' i oczywiscie jakis mocniejszy makijaz... Na dodatek odkopalam zdjecia z zeszlego roku i, o masakra, jak sie zmienilam! :) Zreszta ocencie sami - na koncu posta znajdziecie kilka fotek na poprawienie humoru ;)
Tak wiec Happy Birthday to me, a Was zapraszam do lektury, buziaki xoxo
***
   Hi guys! Today I'd like to show you my yesterday - birthday look. We plan to celebrate it for real this weekend, but I still wanted to feel pampered and glamorous... And, funny that, I managed to dig out some photos from last year and, oh my gosh, I changed so much! :) But, you can judge it for yourself - at the end of this post you'll find a few photos to cheer you up :)
   So Happy Birthday to me and you please feel welcome to read this, kisses xoxo


Uzyte produkty (Products I used):

- podklad (foundation) - Revlon Colorstay
- korektor (conceler) - ELF Maximum Coverage Concealer (porcelain) & MAC Studio Finish Conceler 
- puder (powder) - MAC Blot Powder Medium/Dark
- bronzer & rozswietlacz (bronzer & highlighter) - ELF Baked Bronzer #D28 & Sleek Face Contour Kit
- roz (blush) - W7 Candy Floss & Sleek Life's Peech  
- brwi (eyebrows) - HD Brows Palette & clear mascara
- baza pod cienie (eye shadow primer) - ELF Eyelid Primer Essentials in Pearl 

- cienie (eye shadows): luk brwiowy (brow bone) MAC concealer + powder; od zewnetrznego i wewnetrznego kacika (from the outer and inner corner) - MUA shade 12 (pearl); Maybelline Expert Wear Mono 121 Emerald Dimonds; srodek powieki (middle of the eyelid) Fashionista Bella shade 5 + Rimmel Colour Rush 080 Glitzed

- czarna kredka (black pencil) - MIYO
- czarny eyeliner (black) ELF Waterproof Eyeliner Pen (Essentials) 
- sztuczne rzesy (false eyelashes) - Ardell  118
- mascara L'Oreal False Lash Flutter in Midnight Blacks
- usta (lips): szminka (lipstick) MIYO Lip Me Lipstick in Mandarin Slice + blyszczyk (lip gloss) 
Urban Decay Space Cowboy 

sukienka (dress) - Miss Guided
kolia (necklace) - New Look 


zdjecie z flashem, by pokazac blyszczace drobinki (to nie jest perlowy cien!)
photo with the flash, to show this gorgeous glittery eye shadow (it's not a pearl!)

Stare to to, a dalej glupie! :p
***
Old but still crazy!! :p



A na koniec obiecane fotki z moich zaszlorocznych urodzin... I dla porownania obecne :)
And at the end promised photos from my last year birthday... And current ones for comparison :)


26

27

XOXO
Read More

Monday, 18 November 2013

My Little CARMEX Love...

   Witajcie Kochane, choc moze i jakis mezczyzna znajdzie sie w gronie czytajacych?
Ostatnio strasznie duzo sie u mnie dzieje, sporo pracy fotograficzno - makijazowej, ktora musze pogodzic z obowiazkami pani domu, no i jest jeszcze proba ogarniecia mojego biznesu od strony papierkowej... Uff! Dobrze, ze jeszcze nie jestem mamusia :)
   Jakis czas temu dostalam swietna propozycje zostania na miesiac Ambasadorka Carmex Polska i... oczywiscie sie zgodzilam! A mam ku temu spore powody - oto pokrotce moja historia Carmexowa:

Jeszcze w czasach, kiedy to uczeszczalam do szkoly charakteryzacji teatralno filmowej, miedzy nami krazyly mity o cudownym i mega uzalezniajacym balsamie do ust, w ktorym wszystkie gwiazdy Hollywood byly zakochane. Swiatowej slawy charakteryzatorzy urzywali Carmex namietnie, z powodu jego nawilzajacych jak i 'powiekszajacych' wlasciwosci... A my marzylysmy by polozyc nasze raczki na tym magicznym sloiczku, czemu? Bo Carmex nie byl tak latwo dostepny jak obecnie :) A zakupy internetowe nie byly takie popularne... 
Tata jednej z kolezanek bedac w Niemczech, w sprawach biznesowych, zakupil sloiczek czy dwa dla corki - i pamietam jak po ciuchu zazdroscilysmy jej...
Kiedy 6 lat temu przyjechalam do Anglii i po jakims czasie zobaczylam w lokalnych drogeriach Oryginalny Carmex, oczywiscie czym predzej go zakupilam i od tamtego czasu nieprzerwanie ze mna trwa. Zawsze sloiczkowy Carmex stoi na mojej szafce nocnej, sztyfcikowy (Vanilla!) znajdziecie w kurtce lub plaszczu, a tubkowy (obecnie zielona jasminowa herbata) obija sie po roznych torebkach...

Moje zapasy przed rozpoczeciem wspolpracy...




Nczytalam sie wielu sprzecznych opinii na temat tego produktu, szczegolnie wiele kontrowersji wzbudzaja niektore skladniki Carmexu - jesli jestes milosniczka wszystkiego co 100% naturalne, pewnie zadowolona nie bedziesz:

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PRODUKCIE OD PRODUCENTA - ZRODLO (klik)


CARMEX CLASSIC Nawilżający Balsam Do Ust
Cierpiący z powodu spierzchniętych , popękanych ust Alfred Woelbing wynalazł w USA we wczesnych latach 30-tych dwudziestego wieku balsam do ust Carmex. Rodzina Woelbing do dziś prowadzi firmę, a Carmex stał się jednym z najbardziej cenionych balsamów do ust.
Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie mrowienia dając znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta. Wypróbuj go i przekonaj się, dlaczego jest on ulubionym balsamem gwiazd z Hollywood oraz specjalistów od makijażu na całym świecie.

Wskazówki: Nałożyć obficie tak często, jak jest to konieczne. Nałożyć ponownie po jedzeniu i piciu. Szczególnie wskazane jest użycie przed i po oddziaływaniu słońca, wiatru lub niskich temperatur. W celu odbudowy i utrzymania nawilżenia, należy stosować przed i po nałożeniu pomadki do ust oraz po pływaniu.
Ostrzeżenia: Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami. Produkt nie nadaje się do stosowania u dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Składniki: Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Paraffin, Camphor, Menthol, Salicyl Acid, Aroma, Vanillin.

Petrolatum (wazelina) substancja zmniejszająca suchość skóry. Pomaga leczyć uszkodzenia zewnętrznej warstwy naskórka. Pokrywa skórę ochronnym filmem i penetruje w jej głąb, odbudowując barierę skórną i zapobiegając utracie wody.

Lanolina jest znakomitym emulgatorem, doskonale wchłania się w skórę uzupełniając barierę lipidową i hamując utratę wody. Działa zmiękczająco i nawilżająco. Skład chemiczny lanoliny jest podobny do naturalnej wydzieliny gruczołów łojowych.

Cetyl Esters – składnik otrzymywany z kwasu tłuszczowego, substancja natłuszczająca, nawilżająca, wygładzająca. Nadaje skórze miękkość, gładkość i elastyczność.

Theobroma Cacao Seed Butter - masło kakaowe. Nawilża skórę, łagodzi podrażnienia, wygładza i zmiękcza naskórek. Jest szybko absorbowane przez skórę.

Cera Alba – wosk pszczeli. Substancja wiążąca składniki kosmetyków. Działa wygładzająco i natłuszczająco, tworzy ochronny film.

Paraffin – Parafina, mieszanina prostych, długołańcuchowych węglowodorów otrzymywanych w procesie destylacji ropy naftowej (po oczyszczeniu i przetworzeniu). Tworzy na skórze okluzyjną warstwę.

Camphor – Kamfora, biała, krystaliczna substancja pozyskiwana z drewna długowiecznego drzewa kamforowego. Wykazuje działanie antygrzybiczne, przeciwbakteryjne, przeciwbólowe.

Menthol – mentol, związek o silnym miętowym zapachu, działa kojąco, chłodząco, znieczulajaco, łagodzi podrażnienia.

Salicyl Acid – kwas salicylowy. Ma działanie silnie złuszczające.
Aroma – substancje zapachowe.
Vanillin – wanilina, związek zapachowy.


*****

JA, MOJA CODZIENNOSC I CARMEX :) :) :)

Ja daze Carmex miloscia bezwarunkowa, nazwiecie to uzaleznieniem - moze? To jedyny balsam do ust, ktory pozwala mi cieszyc sie niespierzchnietymi ustami! Mam niestety obrzydliwy nawyk obgryzania ust, szczegolnie jesienia i zimna, i wlasnie Carmex mnie przed tym ratuje - gruba warstwa na usteczka i obgryzania nie ma! :)



nawet moj kocurek jest ZA ;)
Ale jak dla mnie to nie koniec...
Wszystkie kosmetyki, ktore uzywam na klientkach sa uprzednio testowane przeze mnie - w tym wypadku, moja miloscia do tego balsamu zdazylam juz zarazic sporo osob (niestety nie mam zdjec ze wszystkimi milosniczkami, wybaczcie). Takze na modelkach produkt sprawdza sie swietnie, czesto dziewczyny zasiadaja do makijazu z spierzchnietymi ustami i pierwsze co robie to aplikuje Carmex i dopiero potem przechodze do makijazu... Kiedy koncze, ich usta sa tak przyjemnie mieciutkie, ze kazda szminka prezentuje sie na nich naprawde przyjemnie :)



3 zdjecia ponizej: Michelle Connop Photography



Na koniec chcialabym pokazac Wam kilka wesolych zdjec z moimi klientkami i modelka - makijaze jak i zdjecia byly wykonane przeze mnie.

WSZYSCY KOCHAJA CARMEX, KOCHAM GO I JA! <3

Lori i jej Halloweenowy makijaz 'Upadly Aniol'  :)

Candice gotowa na party w stylu Flamenco :)

Justyna miala problem z wyborem ulubionego Carmexu!

Mimo, iz zostalam zaproszona do kampani promujacej produkty Carmex, nie mialo to wplywu na moja recenzje jak i slowa pochwaly. Na wiekszosci zdjec (oprocz pierwszego i ostatniego) prezentuje produkty, ktore goszcza u mnie od dluzszego czasu - a co bylo dla mnie nowoscia zostanie opisane w oddzielnym poscie. Moge rowniez zapowiedziec, ze i Wy bedziecie miec szanse wygrc kilka balsamow Carmex :)

Dziekuje CARMEX POLSKA.

Patrycja xx





Read More

Sunday, 3 November 2013

HIM night - rock chick look

   Witajcie ponownie, koniec juz z Halloweenowymi straszydlami ale nadal zostajemy w klimatach wieczorowych - wyjsciowych... Tym razem chcialam wam pokazac szybki, dosc ciemny makijaz ktory wykonalam specjalnie na koncert HIM w Norwich, na ktory udalam sie z psiapsiolka i jej partnerem :)
   Nie wiem czy wspominalam wczesniej, iz od lipca wynajmuje w moim miescie (Great Yarmouth) lokal uzytkowy, ktory przemienilam w moje pierwsze mini studio fotograficzne oraz salon makijazowy :) Wiekszosc moich kosmetykow i sprzetu trzymam wlasnie tam, ale w razie jakis wyjsc zdarza mi sie brac niektore dobroci do domu, albo przygotowywac sie wlasnie w studiu. Tym razem kompletnie zapomnialam wziac moja ulubiona custom palette wiec musialam sobie poradzic z tym co znalazlam w domowej 'kosmetyczce' - gdzie brakowalo czerni! Rzadko mi sie zdarza postawic na ciemne oczy ORAZ ciemne usta, ale w tym przypadku wydalo mi sie, iz to dobry pomysl - co myslicie?
Wybaczcie mi ten balagan w tle, ale fotki robilam przy moim 'swietlnym' lustrze, coby flasha nie uzywac....

Rekawiczki i kwiatek do wlosow - Claire's; kolia - New Look


Do makijazu uzylam:
- podklad MAC Machmaster
- korektor MAC Studio Finish Concealer
- puder MAC Blot Powder
- bronzer/rozswietlacz  Sleek
- brwi HD Brows palette
- baza pod cienie ELF Essential w Pearl
- cienie Sleek BAD GIRL palette (ktore obecnie mam luzem)
granat, odrobine fioletu, jasna perla na srodek powieki
- czarny zelowy eyeliner Collection 2000
- mascara L'Oreal Volumizer
- sztuczne rzesy Ardell
- szminka Beauty UK nr9 Gossip Girl


A tu jeszcze dwie glupawkowe fotki - praktyka przedkoncertowa :)


No i oczywiscie kilka z samego wyjscia... Jakosc zdjec - telefoniczna 

HIM






 


Buziaki
Patricia xx
Read More

Friday, 1 November 2013

Halloween Night vol.2

   I jak tam Halloweenowa noc Wam minela? Ja spedzilam ja kameralnie w gronie przyjaciol i przy malym drinku... Wszyscy byli albo po pracy albo przed wiec nie bylo jak hucznie imprezowac.
   Wczoraj zrobilam taki oto szybki makijaz, z malym tutorialem zdjeciowym dla was - niby Halloween juz minelo, ale niektore z Was pewnie beda swietowac dzis lub jutro, wiec nadal moze sie taki stepik przydac :)
   Jako, ze moj konkursowy makijaz byl straszny, tym razem zdecydowalam sie na elegancje i kontrast czerwono czarny - zapraszam.
   Musze Was serdecznie przeprosic za dwie rzeczy - zmiane oswietlenia zdjec tutorialu oraz moje strasznie lzawiace oczy, ktore niestety utrudnily mi stworzenie tego jakze prostego makijazu...
Mimo wszystko publikuje i pozdrawiam cieplutko :*






A teraz tutorial:


1. Klade baze UD Eden na calej ruchomej powiece, nastepnie rozcieram bialy Jumbo Pencil od NYX (rowniez przykrywam brwi)
2. Nastepnie pokrywam ruchoma powieke jasnym, opalizujacym cieniem (MIYO Sugar)


3. Brew maluje czerwona konturowka MUA (tu niestety wyglada rozowo)
4. Pudruje brew delikatnie i powtarzam proces, na koniec gruntuje wszystko czerwonym cieniem na mokro (z paletki Sleek Curacao)


5. W zalamaniu powieki delikatnie rysuje grafitowa kreske
6. I rozcieram ja za pomoca pigmentu Sugar Pill Asylum


7. Tym samym czerwonym cieniem na mokro (przy uzyciu ELF MAkeup Lock & Seal) rysuje kreseczke i wypelniam linie wodna
8. Powyzej czerwonej kreski dodaje czarna - zelowym eyelinerem Barry M (niestety stracilam swiatlo, wiec kolor zdjec sie zmienil :(


9. Nastepnie rozcieram czarny cien na dolnej powiece (moje oczy strasznie lzawily caly dzien, wiec niestety moj wewnetrzy kacik zdazyl sie juz rozplynac i nie moglam go naprawic....
10. Maluje rzesy tuszem, przyklejam sztuczne rzesy B9 ze sklepu Born Pretty. Oczy gotowe :)



Na usta klade podklad, puder, nastepnie obrysowuje kontur czarna kredka cieniujac w strone srodka, wykanczam makijaz ust czerwona pomadka :)


A TU SA RZESISKA :)

Fashion Black Feather False Eyelash Party Makeup #B9

Born Pretty Store






Buziaki
Patrycja
Read More
Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena